Cand nu mai ramane decat: „strict tehnic!”

E un soi de rezumat la povestea unei despartiri..dar nu va intristati! E genul ala de melodrama care dupa ce a trecut, s-a dat uitarii…asa ca si Finala CM (la care am fost implicata pana peste in socializare online: v. Facebook:))! „Must ado about nothing” cum le zicea Shakespeare sau pe romaneste, frate: ce dr… te tot agiti degeaba (tarducea literara: „Mult zgomot pentru nimic”).
Ei na…cand dupa traiti intense manifestate, dar prea putin simtite…expuse printr-un teatru remarcabil intre Ego-orgoliu si fatisism sadic ca apoi la o trecere : „Fk off you’re not what I want!!But I am sorry for being rude: please just understand we are not compatible” (le zic in engleza ca in romana deontologia moralista pe care o port ma face sa ma jenez sa le scriu vadit:)))…
ei bine: dupa o trecere subita si intempestiva de ti se invarte capu’ si incerci sa iti dai 2 palme sa se opreasca si sa prinzi mai bien scenariul…ce ramane intr-o situatie in care cei doi „fericiti” de soarta..sunt nevoiti sa coexiste o perioada…”Let’s talk strictly technical” e un fel de „Let’s talk strictly about business:)) asta daca ai”norocul” sa ajung in punctul ala si nu cu un sut in cur! (sa am pardon”)..dar nu se preteaza la nivelul de educatie socio-moral pe care trebuie cealalta parte implicata, de altfel si cea decizionala, sa o emita ca imagine promovata: stii cum se zice: sa ramana loc de…”Buna ziua” si mai adaug „How much?!?”

ps: pe FB imis cria un „amic” daca autoironia nu e o forma a libertatii interioare: ii dau dreptate si ii zic ca e si exterioara nu doar interioara ca acolo putem fi cat de liberi vrem noi sau chiar mai liberi decat am vrea:))

Dragilor si uite-asa cu sau fara autoironie am revenit dupa o lunga perioada de pauza la scris:)) nu ma condamnati, sunt si eu o biata traitoare si muritoare foarte foarte plictisita :))

Despre raluana

mda, sincer? nici eu nu stiu
Acest articol a fost publicat în plictiseala sau blogul asta, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cand nu mai ramane decat: „strict tehnic!”

  1. tzutzu zice:

    Punct si de la capat. ….si succes in cautarea fericirii „sa fac nimic langa un barbat perfect pentru mine”.

      • tzutzu zice:

        se pare ca ai inteles total gresit comentariul meu…nu e vb de frustrare si nici de resemnare…cel putin din partea mea….acuma daca e sa o luam „tehnic” toata lumea are frustrari… mai mici sau mai mari si de obicei cine o da pe altii si le ascunde pe ale lui.

  2. raluana zice:

    corect! aici ai dreptate!
    si daca am interpretat gresit, scuze 🙂

Lasă un răspuns

