This my fucking happy life, dar e soare afara!

Brusc, la laptop, intr-o dezordine total necaracteristica mie..maniaca sa detin controlul si sa fie ordine in jurul meu (nu dezbat acum temerile astea cu motivatiile lor adanc psihologice)…dupa o pauza lunga de scris in care mai deschideam rar blogul cu incercari slabe sa ma simt inspirata dar apoi inchideam urgent sa nu cad in depresia neinspiratiei…iata-ma ca scriu!

Tocmai am avut parte de niste intamplari nefericite (sau poate fericite:) cu o prietena..de fapt e relativ substantivul asta:)) ce vreau sa zic este ca o consideram prietena dar s-a dovedit ca era doar o parere; e deja cliseu situatia cu prietena neprietena si nu asta vreau sa scriu..oamenii care dezamagesc sunt prea neimportanti sa le mai acorzi o secunda de regret dupa…ci sa te bucuri ca te-ai eliberat de fapt de ipocrizia unei prefacatorii.

Revin..tocmai imi completam status pe YM…canal de socializare online:)) care suna exact asa My fucking happy life (dilema era daca e mai interesant fucking happy life sau happy fucking life..dar am optat pt prima varianta: de ce?? pentru ca viata totusi merita pretuita si refuz sa o iau in derizoriu cu epitetul „fucking”

Deprimata, dezamagita, dezolata (cei 3 D :)) si afara e soareee!!! atunci statusul meu merita completat: e soare afara! din „senin” m-am inveselit, am resimtit o bucurie mai presus de starile celor 3 D pentru ca am realizat! toti avem neimpliniri, nemultumiri, frustrari insa important e sa stim sa le gestionam, sa le acceptam ca sa putem trece peste..pentru ca: e SOARE afara!

Uita de unghiile rupte si nefacute, uita de dezordinea din jur, uita de anii care trec, uita de criza, uita de praful care se depune asiduu imediat cum il stergi, uita de aragaz cu plita patata de ulei prajit desi te spetesti stergandu-l cu diferite solutii advertate tv, POS, uita de neimpliniri sentimentale si carieristice (oricum e dilema cu gaina si oul who comes first?) etc…ah: am si uitat de incidentul cu prietena:))

Uita de tot si trage aer adanc… cu ochii sus
E SOARE AFARA!

Despre raluana

mda, sincer? nici eu nu stiu
Acest articol a fost publicat în plictiseala sau blogul asta, Prieteni, psihologia de a simti și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la This my fucking happy life, dar e soare afara!

  1. octavpelin zice:

    Ralu,bine ai revenit in blogosfera,ma bucur ca ai inceput sa scrii din nou,o seara minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala pe blog.

  2. raluana zice:

    merci mult octav:)

    se pare ca revenirile o fi datorate inspiratiei..dar inspiratia e ciudat arau cum se strecoara si o pierzi uneori desi toate ideile par atat de limpezi..iar alteori totul e uluitor de buimac dar se lumineaza in timp ce scrii:))

Lasă un răspuns

