Old times forgotten in music

Despre raluana

mda, sincer? nici eu nu stiu
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Old times forgotten in music

  1. raluana zice:

    Dream a little DREAM OF ME

  2. octavpelin zice:

    Rita Hayworth a fost actrita preferata a parintilor mei,dar si a mea,a avut o viata foarte dura pentru ea,iti doresc sa visezi asa cum a visat ea,o dsambata frumoasa 🙂

  3. raluana zice:

    Imi doresc sa nu am vise neimplinite:) sa nu visez prea mult dar sa se intample aievea cele sperate..merci mult de urare la fel si tie si voua dragi bloggeri:)

    Da, Rita a fost o femeie exceptionala, dar pt ea nu a contat decat propria fericire sufleteasca pe care aplauzele si complimentele nu incalzesc sufletul, dar dau putere mintii. insa avem mult de invatat de la oameni exceptionali ca ea care ne-au lasat in urma trairi intense si momente imortalizate prin frumos si intensitate

Lasă un răspuns

