„m-am plictisit sa vorbesc singura in oglinda, asa ca imi fac blog”

Asta tocmai mi-a replicat-o Irina, soramea!!! („rade de mine: „poate devin vedeta” mai mai cum atribum pe non-vedetismul altora posibilul non-vedetism al nostru..pentru ca oricat am nega ne fascineaza sa fim vedete! da ce-i ai avedeta? ve-de -ta; „hai sa filosofam” ba nu! „hai fata  ca nu pot sa mai comentez nimic” )

 

dar cred ca da: drogurile, depresia si PLICTISEALA creaza arta/monstri..cugetari si bagari in seama pe un jurnal (viva Internet) in loc de narcisim textual!

Asa-i ca daca nu ai ceva de impartasit altora care sa beneficieze de ceva cu adevarat valabil, interesant si de bun folos…oare e bagare in seama sau doar nevoia acuta de a vorbi cuiva/ceva!

sau: in loc de oracol de clasa a 5-a! (a 7-a nu chiar a 5-a replica soramea:)))

Inca ma chinui sa vad cum creez link-uri…cum inserez video etc etc

Pana una alta mai infulec o bucata de cioco; „rupe-ti! nu musca”! tot ea urla:)))

Despre raluana

mda, sincer? nici eu nu stiu
Acest articol a fost publicat în non ne, plictiseala sau blogul asta, Prieteni, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la „m-am plictisit sa vorbesc singura in oglinda, asa ca imi fac blog”

  1. antoaneta52 zice:

    da,nevoia acuta de a vorbi cu cineva, asa cum spuneti dv ,dar si de exteriorizare, de impartasire a ceea ce simti, gindesti, foarte bine faceti, dragut,va vorbesc ca o mama pentru ca sunt o mama, te pup si pe sora ta

    • raluana zice:

      Asa-i! daca in Roma Antica puteai pune un cub in piata publica, pe care sa se urce vorbitorii-oratorii azi dezvoltam canale de comunirae:)

      Merci de comment, bine ai venit pe blogul meu! si te astept oricand sa impartasim ganduri, idei, experiente etc
      Raluana

  2. bine ai venit in blogosfera! si ai grija cata cioco infuleci..:)

  3. Papichullooo zice:

    Vezi sa nu te plictisesti si de scris singura in monitor :). Glumesc. Bine ai venit in blogosfera.

  4. catalina zice:

    si eu sunt foarte pictisita, asi dori sa comunic cu cine ?

Lasă un răspuns

